-
Το καλάθι αγορών είναι άδειο!
Επιστροφές ελαττωματικών προϊόντων ή λαθών στις παραγγελίες επιστρέφονται και γίνονται αποδεκτά έως δέκα ημερολογιακών ήμερων από την ημέρα τιμολόγησης τους. Το προϊόν πρέπει να μην έχει χρησιμοποιηθεί και να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία. Υπάρχει η δυνατότητα να γίνει η αλλαγή και από το κατάστημα. Σε περίπτωση που η αλλαγή γίνει με αποστολή από μεταφορική εταιρία, τα έξοδα αποστολής βαρύνουν τον πελάτη.
Εξαιρέσεις Αλλαγών:
Σε περίπτωση ευθύνης δική μας για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας του προϊόντος («νόμιμη εγγύηση»), ο Πελάτης δικαιούται κατ' επιλογήν του: α) να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του προϊόντος με άλλο, εκτός αν μία τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες, β) να ζητήσει μείωση του τιμήματος ή γ) να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση πώλησης, εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα. Για να θεωρείται μία ιδιότητα συνομολογημένη, θα πρέπει να έχει συμφωνηθεί εγγράφως. Εάν ο Πελάτης επιλέξει τη διόρθωση ή την αντικατάσταση του προϊόντος , οφείλουμε να προβούμε σε διόρθωση ή αντικατάσταση σε εύλογο χρόνο.
Τα παραπάνω εκ του νόμου (ΑΚ 540) δικαιώματα του Πελάτη παραγράφονται μετά την πάροδο ενός έτους.
Σε κάθε περίπτωση που ο Πελάτης διαπιστώσει κάποιο ελάττωμα έχει τη
δυνατότητα να επικοινωνήσει με το ηλεκτρονικό κατάστημα αμέσως μετά την
παράδοση την ίδια ημέρα ή την επόμενη εργάσιμη στο 2229036530 ή στο email
info@optikasiozou.gr Εφόσον ένα προϊόν δηλωθεί ως ελαττωματικό από τον
Πελάτη, επιφυλασσόμαστε ρητώς για την πρότερη διάγνωση του προϊόντος ως
ελαττωματικού από αρμόδιους τεχνικούς.